سیمرغ پارسیان شریف

سیمرغ پارسیان شریف ، فروش انواع دستگاه حضور و غیاب

سیمرغ پارسیان شریف

سیمرغ پارسیان شریف ، فروش انواع دستگاه حضور و غیاب

شرکت سیمرغ پارسیان شریف ارائه کننده، انواع دستگاه های حضور و غیاب ، دستگاه تشخیص چهره، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، اسکنر های اثر انگشت و انواع گیت های کنترل بازرسی و راکت بازرسی بدنی و دستگاه حضور و غیاب مدارس و باشگاهی ، انواع دوربین های هوشمند ،طراحی شبکه کامپیوتری ، پروژکتور ، نرم افزار و تخته الکترونیکی وایت برد هوشمند ایرانی و ماشین های اداری می‌باشد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دستگاه گشت و نگهبانی 

سیستم گشت و نگهبانی، جز ابزار نگهبانی جهت کنترل و نظارت می‌باشد.نیاز مجموعه‌های که دارای اهمیت بسیار زیادی به امنیت می‌دهند استفاده می‌گردد.  که در زمان و مکان مشخص به طور منظم گشت زنی صورت می‌گیرد. که معمولا این امر به عهده نگهبان و به وسیله دستگاه گشت و نگهبانی صورت می گیرد. سیستم گشت زنی و سر کشی از مناطق مورد نظر بازرسی به منظور مدیریت بهتر و سریع‌تر منابع مورد استفاده قرار می گیرد .

کاربرد های گشت و نگهبانی

این دستگاه دارای کاربردهای متعددی است. و می‌توان از آن جهت مشاغل و امور مختلفی استفاده کرد. از جمله مشاغلی که از دستکاه گشت و نگهبانی استفاده می‌کند: نگهبانان امنیتی ، نگهداری از تجهیزات ، مسیر های حمل و نقل ، مسیر های دور و ناهموار ، تردد فروشندگان ، مسیر های خطرناک و … مورد استفاده است .

از ویژگی های این دستگاه ثبت و انتقال سریع اطلاعات ، مدیریت بهتر اطلاعات ، مدیریت سیستم نگهبانی از طریق ثبت شیفت کاری هر نگهبان ، امکان گزارش گیری از مناطق ثبت شده در زمان های مشخص و مسیر های تعیین شده و… می باشد.

در این بخش می‌توانید انواع دستگاه گشت و نگهبانی شرکت سیمرغ پارسیان شریف را ملاحظه بفرمایید. ما در کیفیت و قیمتدستگاه‌های گشت و نگهبانی تضمین خواهیم کرد، که شما بتوانید قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید.

دستگاه گشت و نگهبانی چیست ؟

سیستم گشت نگهبانی مبتنی بر RFID ، در حال حاضر سیستم مدیریت نگهبان اصلی در بازار است. شناسایی فرکانس رادیویی (RFID)، نوعی فناوری ارتباطی است که می تواند از طریق سیگنال رادیویی را شناسایی کرده و داده ها را بدون سیستم شناسایی بخواند و بنویسد و یک تماس مکانیکی یا نوری بین دستگاه برقرار کند.

 فناوری فرکانس رادیویی RFID دارای ویژگی های راحتی، کارایی و پایداری است، بنابراین به طور گسترده در زمینه های مختلف استفاده می شود.

کار اصلی فناوری RFID پیچیده نیست: برچسب به میدان مغناطیسی، پس از دریافت سیگنال rf از خواننده، با انرژی به دست آمده توسط جریان القایی، اطلاعات محصول ذخیره شده در تراشه (برچسب غیرفعال) یا توسط برچسب را ارسال می کند.

ابتکار برای ارسال سیگنال فرکانس (Active Tag)، خواننده اطلاعات را می خواند و رمزگشایی را می خواند و در پردازش داده ها به سیستم اطلاعات مرکزی ارسال می شود.

مجموعه کاملی از سیستم RFID، توسط ریدر (اسکنر) و تگ الکترونیکی و سیستم نرم افزار کاربردی از سه قسمت می باشد که اصل کار آن این است که خواننده با فرکانس خاصی امواج رادیویی انرژی را به تگ ها ارسال کند، داده های داخلی را به در مدار تگ های درایو، خواننده داده های تفسیری را به صورت متوالی دریافت می کند تا برنامه پردازش مربوطه را انجام دهد.

انواع دستگاه گشت و نگهبانی سیمرغ پارسیان شریف 

دستگاه گشت و نگهبانی WM-5000X1

دستگاه گشت و نگهبانی

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی