سیمرغ پارسیان شریف

سیمرغ پارسیان شریف ، فروش انواع دستگاه حضور و غیاب

سیمرغ پارسیان شریف

سیمرغ پارسیان شریف ، فروش انواع دستگاه حضور و غیاب

شرکت سیمرغ پارسیان شریف ارائه کننده، انواع دستگاه های حضور و غیاب ، دستگاه تشخیص چهره، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، اسکنر های اثر انگشت و انواع گیت های کنترل بازرسی و راکت بازرسی بدنی و دستگاه حضور و غیاب مدارس و باشگاهی ، انواع دوربین های هوشمند ،طراحی شبکه کامپیوتری ، پروژکتور ، نرم افزار و تخته الکترونیکی وایت برد هوشمند ایرانی و ماشین های اداری می‌باشد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

راکت بازرسی بدنی 

در این مقاله قصد داریم در خصوص عملکرد راکت بازرسی بدنی صحبت نماییم .

راکت بازرسی بدنی چیست؟

راکت بازرسی بدنی یا inspection gate ، برای کنترل امنیت و بازرسی بدنی در سازمان ها و شرکت های امنیتی و سایر ارگان‌های مانند فرودگاه ها، مراکز دولتی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. و اکثرا برای حفظ امنیت و نظم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

و با استفاده از دستگاه  راکت بازرسی بدنی می‌توان انواع سلاح، ابزار و قطعات فلزی ،الکترونیکی ،گوشی های همراه و … کاربرد دارند.

اهمیت استفاده از راکت بازرسی بدنی

بزرگترین اهمیت راکت بازرسی بدنی ، اطمینان از بازرسی افراد هنگام ورود و خروج به مجموعه می‌باشد، که این اطمینان را کیفیت محصول ارائه می‌دهد، در ادامه به یک سری موارد در خصوص استفاده از فلزیاب را بیان می‌کنیم .

نحوه بازرسی بدنی

بازرسی بدنی در اماکنی که اهمیت زیادی به امنیت می‌دهند استفاده می‌گردد ، نحوه بازرسی بدنی به این گونه است که، راکت را در فاصله ای مشخص(که بستگی به این دارد که کدام راکت را تهیه کرده باشید.) به بدن شخصی که می‌خواهید بازرسی صورت گیرد قرارمی‌دهید.

و دستگاه را به نقاط مورد نظر فرد نزدیک می‌کنید و اگر فلز یا قطعات اکترونیکی همراه داشته باشند، دستگاه با بوق یا ویبره اطلاع می‌دهد . مانند تصویر که مقابل مشاهده می‌نمایید.

بهترین راکت بازرسی بدنی

همانطور که میدانید فلزیاب های دستی دارای انواع مختلف با کاربردهای مختلف هستند. مانند کاربردهای صنعتی به خصوص در صنایع غذایی ، کاربرد های امنیتی مانند فلزیاب بازرسی بدنی در فرودگاه ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین راکت های بازرسی از نظر نوع تشخیص آن‌ها دسته بندی می‌شوند، همه راکت توانایی شناسایی انواع فلزات را دارند. فقط قدرت شناسایی دستگاه ها با هم متفاوت تر هستند. شما می‌توانید بهترین راکت های بازرسی بدنی ایران را در شرکت سیمرغ پارسیان شریف تهیه نمایید.

انواع راکت بازرسی بدنی 

راکت بازرسی بدنیZK D180
راکت بازرسی بدنی۳۰۰۳ super Scanner
راکت بازرسی بدنی Super Scanner T100راکت بازرسی بدنی
  • ۰۱/۰۷/۲۴
  • سیمرغ پارسیان شریف

راکت بازرسی بدنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی