سیمرغ پارسیان شریف

سیمرغ پارسیان شریف ، فروش انواع دستگاه حضور و غیاب

سیمرغ پارسیان شریف

سیمرغ پارسیان شریف ، فروش انواع دستگاه حضور و غیاب

شرکت سیمرغ پارسیان شریف ارائه کننده، انواع دستگاه های حضور و غیاب ، دستگاه تشخیص چهره، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، اسکنر های اثر انگشت و انواع گیت های کنترل بازرسی و راکت بازرسی بدنی و دستگاه حضور و غیاب مدارس و باشگاهی ، انواع دوربین های هوشمند ،طراحی شبکه کامپیوتری ، پروژکتور ، نرم افزار و تخته الکترونیکی وایت برد هوشمند ایرانی و ماشین های اداری می‌باشد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

راکت بازرسی بدنی چیست؟

راکت بازرسی بدنی که به راکت فلزیاب دستی در بازار معرفی شده است، یک محصول کاربردی جهت شناسایی انواع فلزات آهنی و غیرآهنی، موبایل و قطعات الکترونیکی و برد الکترونیکی را تشخیص می‌دهد. راکت بازرسی قابل و سبک می‌باشد، و توسط نگهبان ها و مسئولین حراست در هنگام ورود و خروج در ایستگاه های بازرسی به منظور جلوگیری از ورود افراد با ابزار های غیر مجاز، مورد استفاده می‌گیرد.

راکت بازرسی چگونه کار می‌کند؟ بازرسی بدنی در کمتر از 30 ثانیه

راکت بازرسی بدنی فلزیاب یک میدان مغناطیسی در اطراف خود ایجاد می‌کند. زمانی که یک قطعه الکترونیکی یا فلزی در محدوده راکت قرار بگیرد، دستگاه بوق میزند، و بازرس از وجود ابزار فلزی با الکترونیکی با خبر می‌شود. راکت بازرسی قابلیت تنطیم شناسایی را دار می‌باشد. هر چه درجه را بالاتر ببریم قدرت تشخیص را بیشتر و قوی تر ، سریع تر و بهتر می‌تواند فلز و قطعات الکترونیکی را شناسایی کند . به طور مثال یک راکت فلزیاب دستی می‌توان یک گوشی را از فاصله 3 تا 5 سانتی متری به راحتی شناسایی کرد.

کاربرد راکت بازرسی بدنی چیست؟

یکی از کاربردی ترین ابزار های بازرسی بدنی ، راکت فلزیاب دستی است. با استفاده از راکت بازرسی بدنی در هنگام ورود هر گونه ابزار غیر مجاز به داخل مجموعه جلوگیری به عمل می‌آورد.این محصول بیشتر در فرودگاه‌ها،مراکز امنیتب و نظامی به منظور تشخیص انواع فلزات آهنی ،غیرآهنی و قطعات الکترونیکی از راکت بازرسی بدنی استفاده می‌کنند، تا حوادث احتمالی جلوگیری به عمل آید.

در برخی از مدارس به همراه داشتن تلفن همراه (موبایل) ممنوع می‌باشد، به همین منظور از راکت موبایل یاب استفاده میگردد.

آیا راکت بازرسی دریاب و دستگاه شنود را پیدا می‌کند؟

در ساخت دستگاه های شنود از برد الکترونیکی و قطعات فلزی استفاده شده است ، پس به راکت به راحتی می‌تواند هر گونه دستگاه شنود، ردیاب شخصی پرسنلی و دریاب خودرو را تشخیص وشناسایی کند . راکت های بازرسی بدنی انواع و مدل های متفاوتی از نظر قدرت مغناطیسی مختلف وجود دارد، پس در هنگام خرید راکت بازرسی بدنی باید به این نکته توجه نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی