سیمرغ پارسیان شریف

سیمرغ پارسیان شریف ، فروش انواع دستگاه حضور و غیاب

سیمرغ پارسیان شریف

سیمرغ پارسیان شریف ، فروش انواع دستگاه حضور و غیاب

شرکت سیمرغ پارسیان شریف ارائه کننده، انواع دستگاه های حضور و غیاب ، دستگاه تشخیص چهره، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، اسکنر های اثر انگشت و انواع گیت های کنترل بازرسی و راکت بازرسی بدنی و دستگاه حضور و غیاب مدارس و باشگاهی ، انواع دوربین های هوشمند ،طراحی شبکه کامپیوتری ، پروژکتور ، نرم افزار و تخته الکترونیکی وایت برد هوشمند ایرانی و ماشین های اداری می‌باشد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دستگاه حضور و غیاب 

دستگاه حضور و غیاب چیست ؟

دستگاه حضور و غیاب جهت ورود و خروج پرسنل مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ به این منظور که برای نظم بیشتر و دقیق تر در حساب و حقوق کارمندان از دستگاه حضور و غیاب استفاده می‌شود.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی خرید دستگاه‌های حضور و غیاب نیاز همه‌ سازمان‌ها و شرکت‌هایی است که کنترل تردد، امنیت و نظارت بر کارکرد پرسنل برایشان اهمیت دارد.

انواع دستگاه های حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

یکی از معمول ترین  و در عین حال پرکاربردترین روش‌های تشخیص هویت افراد از روی اثر انگشت است. سیستم‌ های زیادی با فناوری های گوناگون وجود دارند که برای خواندن اثر انگشت از آنها استفاده می شود، اما سیستم‌هایی که فناوری آنها برای ثبت اثر انگشت بر پایه روش‌های نوری است، گسترش بیشتری داشته اند.

عملکرد این نوع از سیستم ها به این صورت است که بوسیله یک چشمی نوری به انگشت شخص تابیده می‌شود. پس از آن پرتوهای باز تابیده شده توسط یک دوربین CCD دریافت می شود و عکس سیاه و سفیدی را از روی این پرتوها ایجاد می کند.

در نهایت عکس ایجاد شده مشخصات بارز اثر انگشت شخص را نشان می‌دهد. به دلیل اینکه استفاده از روش‌های نوری هزینه های زیادی دارد، برای کاهش این هزینه‌ها روش‌هایی نیز ابداع شده‌ که در آنها از خازن استفاده می‌شود.

دستگاه حضور و غیاب کارتی

 یکی از انواع رایج، دستگاه حضور و غیاب کارتی می‌باشد. این دستگاه‌ها ساعت ورود و خروج پرسنل را ثبت می‌کنند. دستگاه حضور و غیاب کارتی یکی از انواع سیستم‌های حضور و غیاب کارکنان است که جهت ثبت ساعت ورود و خروج از کارت تردد استفاده می‌کند. استفاده از این دستگاه بسیار راحت است. بسیاری از افراد دستگاه حضور و غیاب کارتی را با مدل مکانیکی اشتباه می‌گیرند. این دستگاه با استفاده از کارت های rfid قابل استفاده می‌شود.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره 

 

فناوری تشخیص چهره تکنولوژی شناسایی و تایید چهره اشخاص با کمک عکس و ویدیو می باشد و عملکرد این فناوری به این شکل می‌باشد که ابتدا یک الگو و نمونه اولیه از مشخصات صورت بر روی سیستم ذخیره می شود و سپس از مرحله بازشناخت چهره و تصویر ورودی اطلاعات سیستم مقایسه شده ، تطبیق صورت خواهد گرفت. به همین دلیل تشخیص چهره یک راه حل ساده و موثر برای کنترل میباشد و نیز دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

این نوع دستگاه پیشرفته ترین و سریع ترین دستگاه های حضور و غیاب بوده و کارکنان تنها با قرار گرفتن روبروی  دوربین این دستگاه می توانند تردد خود را ثبت نمایند.

شما می توانید در خصوص هر کدام از انواع دستگاه حضور و غیاب ، جهت مشاور و خرید به شرکت سیمرغ پارسیان شریف مراجعه نمایید . تا بهترین خرید را داشته باشید.

 

 

  • ۰۱/۰۸/۰۷
  • سیمرغ پارسیان شریف

دستگاه تشخیص چهره

دستگاه حضور و غیاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی